hoe kan ik een pc op me draadloos netwerk via IP besturen die ik in me router zie zie Extra uitleg

van me buren logt steeds in me draadloos netwerk zonder bij toestemming hij hackt steeds me WPA2 code 100 keer veranderd hij komt der steeds achter me wpa 2 code

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dan is je password te kort van je wifi. Niemand in de wereld zal jouw wpa2 password kunnen achterhalen als het lang genoeg is. Het WPA2 password kan tussen de 8 en 63 characters lang zijn. Probeer eens een zin als password, makkelijk te onthouden en moeilijk om te achterhalen:
mijnbuurmensenmoetenhiervanafblijven

Dat zal ze echt heel heel veel tijd kosten om achter te komen. Mochten ze er alsnog misbruik van jouw wifi kunnen maken, dan het je een ander probleem wat andere maatregelen vereist.

Jouw vraag om een manier te vinden om een PC remote te besturen kan ik simpel beantwoorden: niet.
Dat zou pas gaan als jij een programma op die computer zou kunnen installeren en een account hebt. Lijkt me geen goed plan om te doen.