Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je twitter berichten ook bekijken in een een afzonderlijk programma zoals dat met msn het geval is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
645

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan Tweetdeck downloaden.

Als je het via de browser wilt, dan kan je naar Seesmic.com gaan.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een afzonderlijk programma
dat maar 2 mensen je twitter berichten kunnen lezen.
Dat bestaat niet.
Je kunt je twitter account wel afschermen dat alleen de mensen jou berichten kunnen lezen die jou volgen
Of een prive berichtje sturen via twitter.
Dit kan alleen als jij deze persoon volgt, maar die persoon jou ook. (dus beide kanten op)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Ik gebruik zelf altijd echofon.
http://www.echofon.com/

Dit programmatje plaatst rechts onderin de balk een blauwe punt. Als er een nieuw bericht binnenkomt, komt dat berichtje heel kort naar voren. Door het klikken op de blauwe punt open je zo'n MSN-achtig venster waar je de berichten in kunt lezen.

Zie plaatje hieronder voor hoe het er dan uitziet.

Toegevoegd na 33 seconden:
Oh en voordat iemand het gaat vragen: Nee, ik ben geen Justin Bieber-fan. Ik heb dit Twitter-account ooit met een (flauwe) reden aangemaakt in de periode dat we bedolven werden onder vragen over dat blaag. En aangezien ik geen zin heb mijn echte Twitter account hier te openbaren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding