ik wil graag een eigen .startpagina.nl dochterpagina beheren. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
5.6K

Antwoorden (1)

Hier https://www.startpagina.nl/faq vind je deze informatie:

"Hoe kan ik een eigen pagina beheren in het Startpagina netwerk en hoeveel kost dat?

Leuk dat je interesse hebt in een samenwerking met Startpagina. We hebben nu al meer dan 6000 pagina’s die door beheerders worden onderhouden. Dit is voor sommige beheerders zo lucratief, dat ze er hun fulltime baan van hebben gemaakt!

Het beheren van een Startpagina kan op 2 manieren, in volledig beheer of deelbeheer.

1. Overeenkomst voor volledig beheer: je bepaalt zelf alle links die op je pagina staan en welke banners er draaien.
2. Overeenkomst voor deelbeheer: naast je eigen links, plaatst Startpagina 20 tekstlinks en 1 banner op je pagina.

Voor keuze 1 betaal je per maand €10,-. Je krijgt de volledige beschikking over de pagina. Bij keuze 2 heb je geen maandelijkse kosten, maar minder vrijheid om precies met je pagina te doen wat jij wilt.
In beide gevallen wordt bij een maandomzet boven de €50,- een percentage franchise-fee berekend op basis van een staffel. Wil jij dit ook? Dan kun je hier je aanvraag indienen.

In de 1e stap hoef je alleen aan te geven welke naam je je pagina wilt geven, zodat ons systeem kan nagaan of deze paginanaam al bestaat.
In de 2e stap wordt gevraagd om je motivatie, en of je zelf al een andere Startpagina beheert.
In de 3e stap kies je voor een rechtsvorm (persoon of bedrijf). In de laatste stap selecteer je een contracttype (deelbeheer of volledig beheer).

Wij zullen binnen 3 weken contact met je opnemen. Deze tijd is nodig om het onderwerp en de motivatie te beoordelen. Daarnaast wordt aan beheerders van verwante startpagina's gedurende een week de kans geboden om aanspraak te maken op de pagina.

Let op: indien je nog geen startpagina beheert, kun je slechts één pagina-aanvraag doen. Mocht je interesse hebben in meerdere pagina's, dan kun je die aanvragen wanneer deze aanvraag volledig door ons behandeld is, en je (bij pagina-goedkeuring) de logingegevens ontvangen hebt voor je beheeraccount."

Toegevoegd na 1 minuut:
Via deze pagina https://www.startpagina.nl/athene/nieuwe-themapagina/ kan je een aanvraag indienen.
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
+ Lekker uitgebreid antwoord.