Log in op je facebook (via je mobiel uiteraard)
Onder in beeld krijg je dan de opties "status" "foto" "inchecken", klik op foto en zo kom je bij je foto's aan van je telefoon. Kies de juiste foto en ....... :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Log je in via je Facebook App via je mobiel toestel. Nadien klik je op het fototoestel logo op Facebook. Normaal komen je foto's van je mobiel meteen op het scherm en hoef je enkel nog uit te kiezen. Nadien voeg je een beschrijving toe en tags (indien je dat wil). Je kan bij bepaalde smartphones ook gewoon naar je foto's gaan van je toestel en op 'delen' klikken. Dan kan je uit verschillende Social Media kiezen.