Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de KPN Internet Basis abonnement (€30,- per maand) een goede keus?

Het is een overstap brief van 1,5 Mb/s naar MAXIMAAL 8 Mb/s, wat bedoelen ze daarmee? En mijn hoofdvraag; is het een goede keus? Dank jullie wel!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
595

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je bedoelt; Internet + bellen onbeperkt, dan is het een goede keuze. Als het alleen om internet gaat, is het veel te duur. 8MB is snel genoeg voor huis-tuin- en keukengebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat je maximaal 8mbit/s haalt, als je verbinding tussen jouw en de centrale perfect is. Dit kun je soms testen op de site van je provider. Ik vindt persoonlijk 30,- voor een max. 8mb lijn vrij duur. Er zijn tegenwoordig meerder ADSL providers die een max. 20mbit/s verbinding aanbieden voor ong. 25,-. Ik zit zelf bij Online.nl (vroeger orange/wannadoo) en heb een 20mbit/s lijn voor 25 euro (incl bellen). Ik haal hier ong. 15mbit/s.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KPN is nogal duur. dus als je liever wat meer geld overhoudt kan je beter overstappen naar bijvoorbeeld Alice 20 euro voor 20 mb, of 30 euro voor 20 mb en telefoonabonnement en onbeperkt bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanaf 1 april gaf kpn inderdaad 8mb ipv3mb maar ze zijn vreselijk duur ,gelukkig hebben ze geen monopolie meer en kunnen de mensen mede aan de hand van deze suggesties beslissen wat ze doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, als het alleen om internet gaat, is het veel te duur.
Bij anno.nu heb ik voor 15 euro ook 8Mb.
Telefonie doen ze daar ook, voor 1,50 per maand.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik ben sowieso geen fan van KPN, te duur, slecht bereikbaar. Als je geen problemen hebt, is het prima, maar zodra je problemen krijgt (met verbinding, met opzeggen, met betalingen) dan ben je er mooi klaar mee.
Met Maximaal ..Mb, bedoelen alle providers, dat het afhankelijk is van de kwaliteit/lengte van je lijn.

Dus ze adverteren met een snelheid, die je mogelijk niet haalt. 4 tot 8 Mb lukt meestal nog wel, maar boven de 10 lukt bij de meeste verbindingen niet, omdat ze verder dan 2 km van de centrale uit komen.
http://www.speedtest.nl/ADSL/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je veel grote bestanden binnenhaalt, kan een 8Mbit-verbinding nut hebben. Surf je alleen maar wat en zo nu en dan een emailtje binnenhalen: dan zal je weinig of geen verschil merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beter een
20 mb lijn van tele2 of telfort of alice etc nemen
Als je in ziggo gebied zit is dat ook zeker het overwegen waard.
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding