Hoe kom ik op de site van twitter?

Iedereen heeft het over twitter en ik ben best nieuwsgierig, en hoe kun je weten wie er allemaal op twitter zit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Uitleggen wat Twitter precies is? Eigenlijk kan niemand dat. Het is zoiets als een grappig verhaal vertellen dat niet over wil komen. "Je had er bij moeten zijn". Je kunt er alleen achter komen door het zelf te doen.

Klik op de onderstaande link voor info en handleiding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://twitter.com/ daar ga je gewoon heen, dan een account aanmaken en dan kijk je gewoon even rond wie er allemaal zitten
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal het nu meteen eens gaan proberen
Ga naar www.twitter.com en sign up. Het wijst zich daarna eigenlijk vanzelf, maar je kunt ook eerst het Twitter Help Center raadplegen. Daar vind je antwoord op al je vragen (zie bron).
Veel plezier!