Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Reclame op GV ? Zien jullie ook tussen de regels door advertentie's verschijnen ? Vind je dat goed of heb je dat liever niet ?

Ik heb het volgens mij al eens aangegeven dat ik dat aan zag komen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
753

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tja, dat was onvermijdelijk lijkt me. Site wordt succesvol, dus reclame.
Op zich heb ik er geen problemen mee. Het zal ongetwijfeld ook wel een paar centjes kosten om deze website in de lucht te houden (domeinregistratie, servers voor opslag van vragen en antwoorden) etc...

Toegevoegd op 22-05-2009 22:13:04
Ik sta trouwens open voor het idee van Sgrijvfaut (of hoe je dat dan ook schrijft) om ons mee te laten delen in de opbrangsten.... Altijd goed voor het goede doel dat ik ten allen tijde steun, het HCDWD-fonds!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Alleen als ik daar iets voor terug vang. Mij lijkt het redelijk als eenieder die hier regelmatig komt een deel van de reclameinkomsten krijgt ;-).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, van die irritante Google reclames.
Ik gebruik deze adblock-list:
http://hostsfile.org/hosts.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat ze in de toekomst een verschil gaan maken tussen betalende leden en gratis leden.

Een site als deze in de lucht houden kost geld, en dat moet ergens vandaan komen.

In principe heb ik geen probleem met reclame, maar als je dat voor 25 Euro per jaar kan afkopen, dan vindt ik een hele nette en betaalbare optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar Internet opties en dan beveiliging. Selecteer de zone Website met beperkte toegang en voeg onderstaande toe.
*.googlesyndication.com
Geen last meer van Google ads.

Toegevoegd op 23-05-2009 14:15:32
Want werken met zo'n gigantische host file vertraagt het Internetten behoorlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
C:\Users\John\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\User Scripts\
AdSweep.user.js En ga naar http://www.adsweep.org/ dan zie je dat het geinstalleerd is.
Tevens de snelkoppeling van Google Chrome aanpassen: C:\Users\John\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe --enable-user-scripts Verder even googelen. In mijn geval is het John. Ook AdSweep.user.js even googelen.
Ik heb het inderdaad al gezien, maar dat was op de mobiele site. (En alleen bij gesloten vragen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap het wel dat reclame wordt toegelaten. Hyves is hierin als sociale website ook al in voorgegaan. Op deze manier blijven websites zoals deze betaalbaar. Ik sta hier positief tegenover mits de advertenties duidelijk gescheiden zijn van de vragen en antwoorden. Ik vind het hier netter dan bij Hyves.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding