Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kun je bij goeievraag.nl je antwoord niet meer aanpassen nadat je hem gegeven hebt?

Of kan ik het gewoon echt niet vinden

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
764

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inmiddels hebben de makers van GV de optie toegevoegd, maar hebben daarbij goed geluisterd naar de mogelijke bezwaren. De enige 'aanpassing' die je kunt doen via de knop 'bewerken' is aanvullende informatie geven. Je kunt je antwoord niet stiekem veranderen.

Nu maar hopen dat mijn verzoek binnenkort ook wordt doorgevoerd: gesplitste beoordeling (of een antwoord uberhaupt nuttig is en of je het eens bent met het antwoord, of het 'digged'.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je hebt eerst een preview, waar je nog kunt aanpassen en daarna kun je als echt denkt dat je iets wil verduidelijken nog een reactie plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet waarom. Omdat als je antwoorden gaat aanpassen, de reacties eronder vaak niet meer kloppen. Daardoor krijg je een onoverzichtelijk geheel. En dat is een dooddoener voor een website als deze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als dat zou kunnen, zou dat 'getrol' uitlokken. Mensen die de vraag omkeren en de beantwoorders gaan uitlachen enzo. Gewoon goed nadenken, goed (her)lezen, en dan pas de vraag definitief plaatsen. Bij antwoorden geldt eigenlijk hetzelfde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is nu wel mogelijk om een antwoord te bewerken. Er is een nieuwe update. Zie plaatje:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij kan het wel. (sinds kort?)
Als ik een vraag open waarop ik heb geantwoord,
zie ik boven het tijdstip dat ik mijn antwoord het gegeven de button "bewerken".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding