hoe kan iemand meekijken met social media ?

nodigt de persoon iemand uit om vriend te worden ? is er een code om mee te kijken ? of andere redenen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kunt meekijken op twee manieren:
Iemand heeft zijn profiel op 'openbaar' staan: iedereen kan meekijken.
Iemand voegt je toe als vriend: jij kunt meekijken.
Verder zijn er geen hacks of codes, anders zou niemand meer lid willen worden en gelukkig leven we niet in china.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heeft de politie het recht om mee te kijken op sociale media. Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.