Bestaan er site´s waar je snel geld kan verdienen

en waar ook echt wordt uitbetaald

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep goeie vraag +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is een goeie vraag en ik heb ervaring met snel geld verdienen op internet. Er zijn wel enkele methoden die werken.

Antwoorden (9)

Nee,die bestaan niet,anders was GV al lang leeggelopen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Wacht maar, tot het dividend aan de puntenhouders wordt uitgekeerd!
Rieneke1
14 jaar geleden
plusje voor de lach :)
zondag
14 jaar geleden
Ja dan zit jij goed! LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel is 0% van 0 ook al weer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzin. Er bestaan wel sites om snel geld te verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha...dan zaten we niet vragen te beantwoorden hier...
euroclix, zelf tijd gebruikt en het geld ook echt ontvangen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat moet je doen bij euroclix?:D
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
En hoeveel heb je er dan mee verdiend, in hoeveel tijd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij euroclix moet je mailtjes lezen en enquetes invullen
ik heb in 3maanden tijd 10euro gekregen
maar het kan ook veel sneller
maar ik was dus nogal lui:p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs als je daar een hele maand af zou kunnen schaven, zou ik dat niet echt 'snel' noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk, het is snel geld verdienen, maar veel levert het absoluut niet op. Raad het niet aan. Bespaar jezelf tijd en energie en STOP met mails lezen.
Globaltestmarket.com je vult af en toe een enquette in en bij 1000 punten krijg je zo'n 35 euro. Ik heb het geld 1 keer ontvangen en zit nu weer op bijna 1000 punten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.slimverdinenen.nl

Je moet alleen wel investeren in geld en tijd en daarna schijnt het als een dolle te lopen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je graag geld wilt verdienen met een website moet je zaken doen met erkende bedrijven zoals bv google.
Die websites die draaien om het verdienen van geld moet je echt niet aanmoedigen gezien ze meestal naast dat ze de gebruikers loos laten klikken naar iets wat nooit zal komen ook vaak nog je email adres doorverkopen aan spammers.

Als je op een goede en duurzame manier geld uit een website wilt halen dan doe je dit zo:

0) schaf een hosting account aan bij bv hosting2go.nl met een application pack.
1) installeer een app bv. wordpress, drupal, joomla of iets anders.
2) Vul de site met nuttige informatie en werkende downloads zonder bullshit.
3) surf eens rond in het adsense gedeelte van google om je reclames uit te kiezen.
4) stop een dagje in je site toevoegen op link sites.
5) maak een paypall account aan om je betalingen te ontvangen.

Om je site automatisch van content te voorzien kun je werken met rss feeds impoteren, je geeft dan aan welke feeds van een externe site weergegeven worden en je site zal vanzelf worden gevuld.

Een slim plannetje opzetten om iemand 20x te laten klikken en vervolgens je website totaal negeerd levert inderdaad geld op.
Een bruikbare website opzetten waar de gebruiker ook echt iets aan heeft maakt reclame voor zichzelf en laat gebruikers ook terug komen en nog meer klikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier zit iets in, maar de info is wel erg basic en onduidelijk voor een beginner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vond mijn antwoord omvattend genoeg en wanneer iemand interesse heeft in deze manier van werken bevat het meer dan voldoende info om te gaan googlen.
kan wel alles uitleggen maar dan was het verhaal minstens 20x langer geworden.
Bestaan er websites waar je snel geld kan verdienen is je vraag? Wel, er bestaan vast websites waar je Snel geld kan verdienen, maar er bestaan vooral veel Mogelijkheden om snel geld te verdienen. Zoals bijvoorbeeld affiliate marketing.

Affiliate marketing is een geweldige manier om online geld te verdienen. Je hebt geen ervaring nodig en je kan starten zonder geld uit te geven voor een cursus.

Je gaat producten promoten van bedrijven of andere mensen via PayPro bijvoorbeeld en je word per verkoop betaald. Zie dit als een "online verkoper of promotie" job.

Er wordt veel geblogged over online snel geld verdienen, zie bijvoorbeeld onderstaande links. Ook is er een handig forum met dit soort informatie waar je bijvoorbeeld vragen zou kunnen stellen.

Naast affiliate marketing is er nog een andere manier om snel geld te verdienen, namelijk het maken van je eigen product, bijvoorbeeld een e-book, of het maken van een website met Google Adsense.

Eén advies: richt je aandacht op de manieren die Echt werken en bewezen succesvol zijn gebleken i.p.v. op de manieren om echt snel geld binnen te halen. Als je snel geld wilt verdienen kun je beter naar een uitzendbureau gaan en je inschrijven voor een tijdelijke baan met een goed salaris aanbod.

Online geld verdienen met een website vraagt geduld, de juiste kennis, motivatie en bovenal doorzettingsvermogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt op de paardenraces gaan wedden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.moneymiljonair.nl geen geld, wel tegoedbonnen.
cashhier.nl keert ook geld uit maar ik klik me nu al een jaar suf en heb nog geen 5E bij elkaar geklikt. Betaaldemails.nl idemdito
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vul regelmatig enquetes in voor de Nipo. Per ingevulde enquete krijg je punten. Bij 66 punten krijg je naar keuze een waardebon van een tientje voor de blokker of voor bol.com, of je kunt het geld storten voor een goed doel.
Maar snel en veel geld verdienen... Nee, dat dan ook weer niet.