Bestaat er een website waar je hele bestandsmappen naar iemand kan mailen?

Ik moet van mijn leerkracht mijn prezi doorsturen zodat zij daar een kopie van heeft. Ik heb de prezi gedownload, en dat zit in een map.

Bestaat er nu een website waar je die hele map kan doorsturen. Ik ken wel Wetransfer en Yousendit, maar die zenden alleen files door, dus dan moet ik heel die map openen waar dan nog ontelbaar veel mapjes en bestandjes inzitten, dus dat duurt wel even om dat allemaal te selecteren.

Iemand enig idee? De link van de prezi had ik al doorgestuurd, maar dat vond ze niet genoeg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is dropbox wat voor je. Dan kan je bestanden selecteren en naar iemand toesturen. https://www.dropbox.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de link van de prezi is toch precies hetzelfde als dat je hem download en opstuurt?
ItisILeClerc
11 jaar geleden
als dat niet genoeg is vraag je haar toch hoe dat moet?
en wat is een prezi?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
@ItisILeClerc, Ik denk dat VS daarmee een presentatie bedoelt.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik zou de map inderdaad ook inpakken en dan verzenden. Makkelijkste manier. Net zoals iStubborn zegt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, winzippen of winrarren. Maar is het niet onzinnig om een Prezi te versturen? Zo'n ding 'bestaat' toch juist op Internet? Prezi is een cloud-presenteertool.
http://prezi.com/

Antwoorden (1)

Dropbox of skydrive. Hiermee kan je eenvoudig bestanden en mappen delen.