Waarom sluit internet zichzelf af midden in sessie?

als ik op internet zit en ik kijk bijv een filmpje op youtube dan gaat internet soms ineens weg, maar dan ook zonder waarschuwings schermpjes ofzo.
wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (3)

als je draadloos hebt , probeer je pc dichter bij de router te zetten voor een betere signaal en verbinding.

en kijk of er nieuwere drivers of stuurprogramma's beschikbaar zijn op de website van de fabrikant van je netwerkaart. nieuwe drivers lossen namelijk meestal die problemen op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan ook zijn dat er minuscule breuk in je kabel zit, dan heb je soms wel, soms niet internet,
heel irritant inderdaad, in dit geval is het aan te raden iemand er naar te laten kijken, of geheel nieuwe kabel te kopen en zorgen dat hier geen breukjes in komen,

wat betreft als dit draadloos is, dat zal iets de frequentie moeten storen, bekijk de beveiliging voor je netwerk, misschien probeert iemand binnen te komen, en als je geen beveiliging hebt, maak het,

en als er met de twee bovengenoemde gevallen niets is, plaats je router dan iets dichterbij de computer, of er direct naast, dit zal zo min mogelijk moeten storen, en dus minder problemen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou kunnen dat je jouw modem via usb hebt aangesloten op je pc, omdat dat mogelijk is, maar in de praktijk is het zo dat daar dikwijls problemen van komen, Heb je de mogelijkheid om je computer met je router of modem via netwerkkaart en kabel te verbinden, doe dat dan, je systeem wordt minder belast en loopt daardoor veel stabieler.