Spam uit hotmail?

Hallo,

Ik weet hoe ik ongewenste email uit mijn mail box kan houden maar ik krijg de laatste tijd veel dezelfde mailtjes alleen steeds met een ander email adres ik geloof dat hij als onderwerp Fucbook gebruikt of zo iets.. maar dit is vreselijk irritant maar ik kan het niet blokkeren omdat het steeds een ander email adres is bijvoorbeeld 1234hdjffksjs@kdhdkhd.nl en dan volgende mail is het zelfde maar dan met ander email adres

Gr Saskia

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Kan je het niet beter als spam melden ?
volgens mij probeer je het op email te blokkeren ?
maar er is ook de knop spam melden
of je kan op het woord f*cbook filteren
capthavoc
11 jaar geleden
Probeer ook eens je virus scanner en clean je historie. Het is namelijk zo dat je over op internet op bijna iedere site je emailadres achterlaat. Wat ook mogelijk is dat je je email adres ergens op een site hebt ingevuld waar ze je email adres mogen doorsturen aan derden (andere bedrijven)

1 ding is zeker: van gewone websites als Google krijg je dit soort mailtjes niet...;)