Iemand verdenkt mij van hacken op een spel, maar ik weet dat ik niet hack. Hoe kan ik hem het meest overtuigen dat ik het niet heb gedaan?

Het ging zo: iemand was een speler kwijt op een voetbalspel en hij vroeg wie dat had gedaan. Een vriend van hem zei dat ik het had gedaan, omdat ik niet ver voor hem stond. Ik heb teruggereageerd dat hij het ook had kunnen zijn. Hoe kan ik hem meer overtuigen van zijn ongelijkheid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

je hoeft hem niet te overtuigen. Je hebt niks met de zaak te maken en daarmee is het voor jou feitelijk afgedaan. Als je zelf dit onderwerp niet afsluit, maar er over door gaat, deste langer blijft het onderwerp ook een isue bij die vriend. Niet meer over praten dus, deste sneller is het weer overgewaaid.

Als die vriend blijft beschuldigen, dan moet hij eerst maar eens met bewijzen komen. In Nederland is het namelijk zo dat iemands schuld bewezen moet worden en dat de persoon niet zijn onschuld hoeft te bewijzen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als iemand op zijn account heeft ingelogd zal dat te zien zijn op de IP's... Moderatoren (of Game Masters) kunnen die IP's zien. Stuur dus een berichtje naar een MOD of GM.