Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil tussen lan aansluiting en wifi ready?

Ik wil een Bluray gaan kopen, maar nu staat erbij dat deze wel een LAN-aansluiting heeft maar niet wifi ready is. Wat houd dit in? Kan ik hier wel gewoon op mijn wifi thuis of?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

LAN= bedraad netwerk
Wi-Fi= draadloos netwerk
Wi-Fi ready= de mogelijkheid om een draadloos netwerk op te zetten, er zit dan achterop een USB-aansluiting waar je een Wi-Fi dongle in kan steken.

Kan ik hier wel gewoon op mijn wifi thuis of?

Nee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lan wil zeggen dat je met een kabelaansluiting werkt en wifi dat het draadloos gaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
LAN is met een kabel en WiFi is draadloos !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lan betekent inderdaad dat het bedraad moet
hij is in mijn ogen dus niet geschikt voor wifi of hij ook geschikt te maken is met bijvoorbeeld een extra dongel kan ik uit je verhaal niet opmaken
maar bedenk dit, bleuray is een zware video applicatie voor wifi het is waarschijnlijk in alle opzichten beter het bedraad te doen.
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Blu-rayspelers met Wi-Fi of LAN hebben dat niet om beeld te versturen, maar om updates en extra features te ontvangen. of hij ook geschikt te maken is met bijvoorbeeld een extra dongel kan ik uit je verhaal niet opmaken Dat noem je Wi-Fi ready en dat is ie dus niet volgens de vraag.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding