Hoe kan ik CMD automatisch laten afsluiten na 't opstarten (vanuit de CMD) van een exe?

Voorbeeld:
1. Start/Uitvoeren/CMD {enter}
2. Een aantal commando's in de console iktikken.
3. Deze batchfile starten:
@echo off
c:
cd\progra~1\winamp
call winamp.exe
exit

...werk niet, omdat cmd ook dan actief blijft _totdat_ winamp weer wordt afgesloten. Dan hou je dus zo'n
Ik heb 't ooit aan de praat gehad - ik weet alleen niet meer hoe ;)
cmd winamp.exe /c werkt ook niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Gebruik start winamp.exe .

Toegevoegd na 47 seconden:
Ik bedoel dus: gebruik het volgende commando:

      start winamp.exe

om winamp te starten. Daarna gaat cmd direct door met het uitvoeren van het volgende commando. Een exit zal dan cmd sluiten.
Cryofiel