Windows 7 op fouten controleren, blijft zich herhalen.?

Ik had van de week elke keer het probleem als ik mijn computer op startte dat ik steeds Computer op problemen controleren kreeg en kon geen fouten vinden dus zei hij overnieuw opstarten en dat deed ik en weer kreeg ik het zelfde computer op problemen controleren enz enz enz het bleef zich steeds herhalen en op het laatst kreeg ik helemaal geen beeld meer. Ben toen naar de winkel gegaan en bleek de video kaart
doorgebrand te zijn, en heb ik een nieuwe gekocht en door hun er in laten zetten en hebben ze ook opnieuw Windows er opgezet.
Gisteren thuis gekomen met computer en aangesloten niks aan de hand alles werkte en vanmorgen weer aan gedaan en hoppa weer het probleem Computer controleren op fouten en het blijft zich steeds herhalen.

Kan iemand mij helpen a.u.b. ? :o

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Computer op problemen controleren;
kan je dit eens wat beter uitleggen?
Wat krijg je juist dan te zien?
Alle drivers zijn geinstalleerd, ook antivirus?

Het beste antwoord

Je toelichting is overduidelijk: "het bleek de videokaart te zijn". In een goede computerwinkel mag je erop vertrouwen dat dat ook werkelijk zo is, en dat je hebt betaald voor het oplossen van je probleem.

Er zit niets anders op, dan naar de winkel terug te gaan, want zij zullen moeten zorgen voor een goedwerkende computer. Je hebt garantie op reparaties, en je zou je zelfs af kunnen vragen, als blijkt dat het probleem niet aan de videokaart lag, je die kaart wel moet betalen.

Ook als de winkel je Windows er opnieuw heeft opgezet, heb je daar garantie op. Zelfs als ze dat klusje gratis voor je hebben gedaan. Ga terug naar de winkel, en ga niet eerder weg voor het probleem ècht (zonder kosten voor jou) verholpen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben al terug gegaan ze hebben het verholpen ze hebben iets gedaan en is nu opgelost