Hoe zorg ik ervoor dat ik 1 filmpje op me Iphone zet?

Op mijn LapTop staat Itunes op 'Video's en muziek handmatig beheren'.
Toch doet hij het niet als ik er een filmpje op wil, en ik weet hoe dat moet want op de Ipad doet hij het wel.

Ik dacht ik doe er beneden dan een filmpje op.
maar nee, als ik hier handmatig beheren aan wil zetten zegt hij ook dat hij alles er af haalt en synchroniseert.

En het zijn Mp4 bestanden en hij geeft ze aan, maar als ik wil slepen van Bibliotheek een video naar apparaten mijn iphone een video, dan reageert hij op mijn laptop gewoon niet.

HELP?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het blijft tobben met Apple, heeft altijd te maken met: Hoe komt jouw geld in mijn zak.
Toch een plusje, dan heb je de grens van 100 punten behaald.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goede makkelijke tip;
1. Download de app idownload op je iphone
2. Open itunes en open apps en dan open je idownload.
3. In deze app kan je alles neerzetten van muziek tot films. Je hebt dus eigenlijk een soort usb. Heel handig! Gewoon de film download en dan via een kabeltje van apple naar de andere pc of tv of ps3 enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laptop en mp4 is zonder hoofdletters.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja whatever!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Btw, Mp4 doen ze ook weleens met hoofdletter (Feit)

Het beste antwoord

ik heb het zo gedaan;
zet op je bureaublad van je pc een map met de video's daarin.
in itunes kun je dan bij het tabblad fotos en video's aangeven met welke map de iphone of ipad dan kan synchroniseren. druk onderaan op toepassen en hij wordt overgezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar als ik op aanpassen druk zegt hij dat hij gaat Synchronieeren met die computer en alles er dan dus afhaalt en vervangt door de bibliotheek. En op me laptop staat hij op handmatig beheren en dan reageert hij niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje voor de tip, maar ook dan gaat hij alles wat er al op staat eraf halen.
Toch het beste antwoord want er was maar 1tje en ik wil weer 3 punten erbij, en jij krijgt er dan nog meer, haha;)