behalve slaapstand heb je ook nog zoiets als energie-bespaarstand en screensaver. Waarschijnlijk heb je éen van die standen ook geactiveerd en werken ze door elkaar heen. Check je beeldscherm-instellingen in je configuratie-scherm!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zo.

Andere antwoorden (5)

Meestal werkt het direct weer als je even 2 of drie snel de aan/uit knop indrukt. Waarschijnlijk een laptop die je hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeft geen virus te zijn. Kan tientallen andere redenen zijn, dat is het nadeel van een computer.
Misschien is het je monitor wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spatiebalk indrukken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Installeer Avast! 4 Home, deze is gratis en scant je computer bij het opstarten, als hij niks vindt is het dus geen virus;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee eerder een fout ik de computertaal.