Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen als mijn playstation spel is gehackt?

Ik heb zelf niet mijn spel niet gehackt of illigale spullen erop gezet, maar ik was online aan het spelen, en een paar mensen hebben hun PS3 wel gehackt en nu is mijn spel een beetje vreemd aan het doen. Bijv. dat ik was bij level 37 en nu ineens bij level 55... en heb allemaal wapens erbij die ik eerst niet had. heeft iemand een oplossing hiervoor. Alvast heel erg bedankt!!!"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
926

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat vervelend.

Natuurlijk is het belangrijkste dat je METEEN je wachtwoord veranderd.

Je kan altijd een mail naar Playstation sturen wat er precies gebeurd is.

Ik had ook keer iets gehoord van Playstation resetten. Maar dan verlies je wel alles. Dus eigenlijk niet aan te raden.

Verder moet je maar van 'genieten' dat je nieuwe wapens heb, en een hogere level.

(Ik weet niet als het mogelijk is om het spel waarop je meer wapens heb, hoger level te mailen. Zo ja? Zeker doen! Misschien wordt je wel aangegeven als chating en dan wordt je misschien wel geblokkeerd!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nope. hier is niets aan te doen. zo te lezen ben je inderdaad slachtoffer geworden van hacking. ik neem aan dat het over het spel COD gaat... (modern warfare 1?). mijn account is ook gehackt naar 10e prestige en lvl 55. ik heb medelijden met je... jammer dat hackers een van de beste COD's ver(piep)t...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding