Hoe moet ik mijn Norton Internet Security instellen zodat ik weer filmpjes op internet kan bekijken?

ik heb altijd filmpjes kunnen kijken op internet. Vandaag heb ik Norton Internet Security gedownload. Nu kan ik geen filmpjes meer kijken op internet. Ik heb al op internet gezocht hoe ik er wel voor kan zorgen dat ik filmpjes kan bekijken maar ik word er niet wijzer van. Zou iemand me aub willen helpen .. ??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk moet je het zoeken in flash en javascript. Deze twee kunnen misbruikt worden en een potentieel gevaar vormen voor je computer. Blijkbaar blokkeert Norton deze twee en zonder deze geeft YouTube geen beeld.
Even zoeken dus in de instellingen van Norton en flash en javascript wat meer ruimte geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In dat geval is het niet een film die geëmbed is op de website maar een soort podcast of stream. Als je hem opent zal je hem gewoon direct kunnen bekijken, vooropgesteld dat je een beetje fatsoenlijk breedband verbinding hebt ander gaat hij haperen tijdens het bufferen. In dat geval kan je hem beter opslaan en daarna bekijken.