Hoe kan het dat je laptop mailtjes van hotmail zomaar opslaat als bestandjes?

Wij troffen tussen onze foto's bestandjes aan, als je die opende waren het oude mailtjes van hotmail van een periode van juli tot december. Niets daarvoor of daarna. Hoe kan dat? ik kan me niet herinneren dat ik iets in mijn instellingen van hotmail heb veranderd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kennelijk heb je in Outlook of in Hotmail toenertijd een commando te gevn om deze op de harde schijf op te slaan. Dat zal wel per ongeluk zijn gebeurd want je komt er nu pas achter dat ze tussen de foto's staan, anders had je daar wel een andere map voor gekozen. Niets gaat zonder commando!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de mailtjes tussen de foto's staan dan vermoed ik dat een van jullie foto's heeft toegemaild gekregen en deze heeft willen opslaan, maar dat heeft willen doen via het menu 'Bestand', 'Opslaan' in de browser. Omdat Hotmail een webbased e-maildienst is, sla je dan echter de webpagina (het complete mailtje) op en niet de foto.