hoe maak je op de pc een cijfercode (bv derde of tweede ) waarbij je dan het cijfer te zien krijgt met rechtsboven het cijfer de kleine letters de?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan verschillen per programma dat je er voor gebruik en zelf het letter type
maar kijk eens bij de help files van dat specifieke programma, of als het om een internet reactie fomulier gaat of zo
naar de standaard speciale tekens van windows zelf
zoekterm "speciale tekens"

je kan daar vaak de toestcombi vinden maar ook gewoon knippen en plakken gebruiken als het maar om heel weinig speciale tekens gaat

sommige text verwerken hebben dit standaard in hun pakket
dus je type 3de en dat wordt dan vanzelf 3de met hoge de
capthavoc