m'n usb-stick is kappot gegaan, weet iemand hoe ik deze bestanden terug kan krijgen?

ik had laats de usb op school in de computer gedaan, en toen in hem eruithaalde hing ineens het printplaatje uit de case. ik heb de case terug in elkaar gezet en stopte hem weer in de computer maar toen werdt de usb-stick niet herkent, ik heb het nog op andere computers geprobeert maar ik kreeg dezelfde foutmelding.
wat moet ik nu doen om de bestanden terug te halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
gvrox
11 jaar geleden
Welke foutmelding kreeg je dan ?

Antwoorden (1)

Eigenlijk mag je blij zijn dat je de usb poorten van de computers waar je de kapotte stick in gedaan hebt niet
opgeblazen hebt. Die bestanden krijg je er niet meer af.