Welk programma kan ik het beste gebruiken om een mp3 file in te korten?

Ik bedoel: bijv. laten beginnen op 0:33 ipv 0:00 en laten stoppen op 2:45 ipv 3:00.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Audacity, link hieronder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Switch sound file editor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het het beste is weet ik niet maar ik gebruik MP3DirectCut

gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
adobe audition kan dit ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Realplayer is daar geschikt voor. Je kan er ook veel andere dingen mee doen, zoals mediabestanden van het internet downloaden (bijv. video's), video's (en audiobestanden) converteren, en video's (en audiobestanden) afspelen. Eigenlijk net Windows Media Player, alleen dan uitgebreider.

Op de site vind je meer informatie.