Op msn zie ik niet als iemand mij heeft toegevoegd op de mac hoe komt dat ?

Als iemand mij toevoegt op MSN voor mac dan Krijg ik geen Berichtje of ik diegene ook wil Toevoegen ofzo en diegene komt ook niet in mijn lijst, is dat een Bekende Bug of doe ik iets fout ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee, je doet niets fout. Dit komt doordat (Windows Live) Messenger nou eenmaal niet is ontworpen voor de Mac. Op de versie die je kunt installeren op je Mac ontbreekt een aantal 'features'. Offline bericht sturen bijv. gaat ook niet :-s ..minpunten voor Microsoft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. Ik vind het ook behoorlijk irritant. Uitgerekend dit programmatje is voor Mac zwaar geminimaliseerd, terwijl er al zo veel volledig beschikbaar is voor zowel Windows als Mac. Ik heb ook al eens gezocht naar 'Messenger Plus!' voor de Mac, dacht misschien helpt dat iets. Helaas ook zonder goed resultaat.