Hoe maak je deze plaatjes/tekeninngen zie foto. Bedoel met welk programma

Zie foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (4)

OP deze site kan dat: http://memebase.com/ragebuilder/
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol, 'anon'.. +
Met cartoon software ,dacht ik ,is kostenloos(free en betaald.groet

Toegevoegd na 33 minuten:
Enkele linken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-
Hier heeft niemand wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met iedere tekensoftware kan dit. Het meest ideale is als je aan (een kopie van) illustrator kan komen. Een van de meest complete en gebruikte pakketten op dit gebied. Belangrijk is dat het programma werkt met vectoren.
er staat een programa op de computer waarbij je kan tekenen (zit al op de computer als je hem koopt) het programa heet paint
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Paint