Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb iemand toegevoegd op facebook, hij heeft mij vervolgens geaccepteerd maar hij staat niet in mijn vriendenlijst. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
x af en dan weer aanmelden wil nog wel eens werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik gedaan. Maar diegene staat nog niet in mijn vriendenlijst. Terwijl ik wel een melding heb gekreen dat hij mij heeft geaccepteerd. Het is nu gebeurd bij 3 mensen dus vind het wel raar. En die 3 zijn allemaal jongens.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De pagina moet waarschijnlijk nog gerefresht worden dus even wachten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het gedaan en heb me zelfs afgemeld en weer aangemeld maar diegene staat nog niet in mijn vriendenlijst. Vind het echt raar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit duurt even.
Ik zou dan even naar het profiel gaan van die persoon die je heeft toegevoegd. En als het goed is (als jullie vrienden zijn) hoort er een balkje met ``vrienden`` te staan. Zo niet, ligt het niet aan jou! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft die persoon je vervolgens verwijderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wil je te snel en heeft Facebook het nog niet aangepast. Vraag anders eens aan die jongen, of jij wel in zijn vriendenlijstje staat? Als dat je zo is, dan kan hij de vriendschap met jou verbreken en daarna aan jou toevoegen aan zijn vrienden, zodat jij moet accepteren. Hopelijk werkt dat wel dan :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding