Bestaat er een goedkoper alternatief voor de online backup dropbox?

Beste, Allemaal

ik ben net nieuw op het forum en heb gelijk een vraag! :)

ik heb nu momenteel drop box en dat bevalt me heel goed. dat je online je bestanden. kan zien opslaan downloaden en dat je dat niet via de website van drop box hoeft te doen maar ook via je Explorer (PC) kan aanpassen. ook via de app. is super handig voor Android (bestanden uploaden, downloaden noem maar op!)

nu wil ik eigenlijk het zelfde hebben alleen wat goedkoper alternatief en meer opslag dan 5 GB? hebt iemand een idee welke website.

heb al google gekeken maar hebt iemand ervaring met websites die op google staan?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Regelmatig zijn er acties/opdrachten waardoor je meer opslag kan krijgen. Ik zit nu op 78gb gratis
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat klopt maar dat is maar tijdelijk.

Antwoorden (3)

Misschien is Google Drive wat. Zelfde principe als dropbox.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik zie hier net dat het 15GB opslag is. Gratis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of dat hoger kan dan 5GB. Zoniet, excuus.
Skydrive is ook mogelijk (Microsoft).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb wel meer opslag nodig dan dat helaas. ken iemand dit bedrijf? http://www.anatra.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij skydrive heb je 7 gigabyte gratis
Cloud Me geeft 3,5GB weg
4shared geeft 15GB