Misbruik naam

Iemand die via jou naam dingen besteld via internet kun je dit ook stoppen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
natuurlijk kun je dit ook stoppen. of ik dat weet is een tweede. maar goed een aantal opties zijn: 1. de politie inlichten en vertellen wat er is gebeurd. 2. je kan ook nog naar de bank stappen en jouw probleem vertellen de bank weet wel wat ze hiermee moeten doen. hopelijk helpt dit een beetje en verder veel succes.

Het beste antwoord

onderstaande link staat wat je moet doen als je slachtoffer bent geworden van identiteit diefstal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ligt er aan waar hij dingen besteld
waar besteld hij dingen. hoe worden die betaald gebruik hij valse creditcard gegeven of besteld hij zonder te betalen ?
vaak moet je dat gewoon per zaak oplossen.
capthavoc
14 jaar geleden
Ja, tuurlijk, je kunt het bedrijf hiervan op de hoogte stellen. Doe dit ook meteen voor het te laat is en ze je niet meer geloven.
Het is zelfs strafbaar om je voor iemand voor te doen wie je niet bent...!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wees voorzichtiger met pincodes wachtwoorden bankverbindingen etc dan kan er wel besteld worden maar betalen zal die persoon zelf moeten doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel een dossier op met feiten en gebeurtenissen. Ga daarna naar de politie en doe aangifte.

Hiernaa kun je ook de bedrijven waar onder jouw naam valselijk dingen zijn besteld benaderen en hun vragen om bewijzen te leveren.