voldoet windows live messenger beta aan de eisen van de gewone msn?

ik heb zelf de gewone windows live messenger maar wil misschien over stappen op beta. ik weet alleen niet of beta wel aan alle eisen voldoet van de oude windows live messenger. kan ik alles gewoon nog hetzelfde doen of zijn er veel verschillen tussen deze 2 messengers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

waarom neem je een beta versie.
Een beta versie, is een voorloper van de release, dus in de beta komen nog veel bugs voor, als ik jou was zou ik gewoon op de microsoft site, de normale windows live messenger downloaden.