Afhankelijk van je configuratie, 1, heb je een Werkende versie Ultimate? 2, Wil je überhaupt nog W7 als W8 veel sneller en stabieler is? 3, Kan op DVD (origineel of niet origineel) als upgrade uitgevoerd worden, 4, USB is mogelijk met de Microsoft USB tool, dit dient echter een ORIGINELE versie van Windows te zijn want anders gaat het met de originele "tool" niet werken. "A Bootable USB" zal een niet legale copy namelijk wél pakken en ongeacht van wat voor besturingssysteem je wilt installeren heb ik na 30 keer geen probleem ondervonden. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar je weet niet of de pc van de vraagsteller Windows 8 aankan. Ik heb namelijk 2 laptops, die ene draait op Windows 8 en is iets nieuwer dan de andere. Nr. 1 is van december 2010, en nr. 2 is van maart 2010. Terwijl nr. 2 geen Windows 8 kan installeren, terwijl het in theorie zou moeten kunnen qua systeemeisen. Persoonlijk zou ik wachten op Windows 8.1, die komt binnenkort uit.
Volgens mij hoef je niets opnieuw te installeren, als je over het goede serie nummer beschikt, kun je dit invoeren, daarna opnieuw activeren en klaar is kees.
Alle windows 7 zijn inhoudelijk het zelfde, maar worden beperkt door het gebruikte serie nummer. De vraag is echter, waarom? ik werk al jaren met een van mijn PCs , in een netwerk (6 stuks), uitgerust met premium en geen enkel probleem.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ai, je werk waarschijnlijk met illegaal materiaal !! Tja dat weet ik niet, ik denk dat je dan alles opnieuw moet installeren, want, wat ik begrepen heb, beschik je dan niet over een serie nummer. Verder houd ik me daar niet mee bezig, ik heb een bedrijf, veel te gevaarlijk.