Hoe komt het dat onze laptop bijv. youtube filmpjes niet op volledig beeld afspeelt?

Als ik bijv. op groot scherm klik, wordt het beeld zwart en loopt de laptop min of meer vast. Hoe is dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

dit komt door een bug in de shockwave player mbt hardware acceleratie. Door rechts te klikken op de video kan je de instellingen voor hardware acceleratie veranderen. Zet de acceleratie uit en het probleem is verholpen. De laatste versie van shockwave flash heeft dit probleem verholpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat je comp. sloom is of gewoon oude versies heeft van de comp. en dus kan het vastlopen of het loopt elke keer wast maar als je mischien de nieuwe versies download dan kan het mischien wel werken bijvoorbeeld:windows 7 als je die downloadt of nieuwe flash player enz. dan werkt het mischien!