Hoe wis je alles van een MacBook?

Hoe wis je alles van een MacBook? En blijft OS X Mountain Lion erop als je eerst OS X Lion hebt en een andere Apple ID gaat gebruiken? Ik kan gewoon op m'n MacBook inloggen. Ik heb hem dus niet gestolen of gevonden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet helemaal niks van een Macbook.. weet niet hoe je erbij komt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn zusje krijgt mijn MacBook en ik heb er van alles opstaan. Veel troep. En ik vroeg me af hoe je dat makkelijk in een keer eraf kon gooien
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan volgens mij (ik weet het niet meer zeker) je macbook helemaal resetten door het aanknopje in te drukken tegelijkertijd met de letter N-knop. Misschien nog even opzoeken? Anders kan je ook contact opnemen met Apple zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry.. Natuurlijk moet je wel de install disc van de software in de macbook hebben!

Antwoorden (1)

Command-R indrukken bij het opstarten. Dan kom je in de Recovery omgeving.
Er staat nl een verborgen partitie op je harde schijf met alle installatiebestanden.
Vooraf maak je natuurlijk een back-up van al je data.
Je kunt je Macbook terugzetten naar de fabrieksinstellingen en daarna elk willekeurig Apple ID gebruiken.
http://www.apple.com/osx/recovery/
Met vr. gr.
Sabine van Erp
www.sabinevanerp.nl