Sinds laatste update Firefox opent telkens ongewenst extra tabblad "Toegewijd aan u, uw privacy en een open web". Hoe verwijder ik dat voorgoed?

Het doorlopen van de uitlegpagina's die achter deze Mozilla Firefox 29.0.1 versie zitten heeft geen effect. De startpagina is wel gewoon de door mij ingestelde. Er is nergens bij de opties te vinden waar die toewijdingspagina verstopt zit. Graag niet-technische uitleg hoe deze eruit gehaald kan worden!

Picture for question
Amadea
9 jaar geleden
in: Software
2.3K

Het beste antwoord

Dit kan gebeuren als Firefox niet goed z'n profielmap kan opslaan.
Probeer dit: Klik op de menuknop --- klik op Help-> informatie over probleemoplossing> profile folder - "toon map".
Een nieuw venster wordt geopend.
In dit venster staat een bestand met de naam user.js
Dit bestand verwijderen of hernoemen en Firefox opnieuw opstarten.

Excuses voor de slechte vertaling.
SimonV
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Joepie wat fijn, dit werkt! Had ik 't maar eerder gevraagd...
SimonV
9 jaar geleden
Graag gedaan! Leuk jou ook eens te kunnen helpen.
Amadea
9 jaar geleden
Bedankt!