Een setup die te groot is voor 1 DVD en bestaat uit meerdere .bin bestanden en de setup.exe, hoe brand ik dat met ImgBurn?

Ben nieuw op het gebied van dvd's branden en heb nu een setup die bestaat uit Setup.exe en ..1.bin ...2.bin t/m 11.bin. Hoe brand ik dit zodat de setup om dvd's 2 en 3 vraagt als het nodig is? Ik wil het niet verkloten omdat het niet mijn DVD's zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Wat je vraagt zal niet lukken, de exe gaat van 1 bron uit.
de binfiles zijn eigenlijk losse bestanden die samen 1 pakket maken.
Je kan ze ( zoals het in een reactie al vermeld werd ) verdelen op meerdere dvd en ook zo terugzetten, maar je kan er ook voor kiezen om de binfiles uit te pakken en dan weg te schrijven.

Je hoeft anno 2012 niet meer bang te zijn dat je een dvd verknoeit daar er al een lange tijd de mogelijkheid bestaat om eerst een image te maken waarmee je dan kan "proefdraaien".
Zoek maar eens bijvoorbeeld op image burner ...
Eén van de eerste hits bracht me al naar dit leuk programmatje.......
http://isoimageburner.com/
Je hebt dan nog wel een virtuele dvd-speler nodig, maar ook daar kan je google voor gebruiken.
ikzelf maak gebruik van "magicdisc", ik ben hollander en hou van gratis, en dat zijn alle eerder genoemde programma's.
http://www.magiciso.com/tutorials/miso-magicdisc-overview.htm

Kijk maar even welke je het beste bevalt.
Let wel, dvd's zijn niet de beste keus voor langdurig opslag.
Soms is een stick handiger ( en sneller ).