Ik reis zelf vaak met de trein en merk weinig verschil. Het draadloze systeem is namelijk goed verdeeld waardoor er overal even sterk bereik is.
Vervolgens gaat het via een 3g-achtige verbinding verder.

Dus, in welk deel van trein: Overal even sterk.
Maar wil je sneller, kies dan een trein met zo min mogelijk internetters.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En een trein die niet al te hard gaat. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad. Dat is een geweldige toevoeging!
Ik merk zelf dat er wel degelijk verschil is. Vaak heb je bij de cabine van de conducteur (meestal in het midden van de trein) de beste ontvangst. Dit is meer mijn ervaring in ieder geval.