Hoe moet ik dit oplossen?

ik ken de vaktermen niet
maar onderaan het pc beeldscherm waar ik links
moet klikken op start ,is plotseling rechts van het beeldscherm gaan staan
dat hele rijtje
hoe krijg ik het weer onderaan? dat werkt voor mij makkelijker

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bovenstaande antwoord werkt niet bij windows 7. Daar moet je met je rechtermuisknop op de balk klikken, dan naar eigenschappen.
Verander daar de Locatie van Taakbalk op het scherm naar Onderaan en klik op OK.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je gelijk in Ivar, maar de vragensteller zegt waar je op "start" kan klikken. Alleen bij Windows XP staat er de tekst start. Bij Vista en 7 zijn het rondjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu je het zegt... Zo had ik er nog niet over nagedacht. ^^ Anyways, als iemand dit ooit via Google zoekt en op dit onderwerp uitkomt, is het handig dat het erbij staat. ;)
Cryofiel
13 jaar geleden
Dat kun je waarschijnlijk instellen, iets met "taakbalk vergrendelen" of zo. Ik zeg dit uit mijn hoofd, ik kan het niet controleren, omdat ik geen Windows 7 heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk Cry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is nog niet gelukt
er staat bij iedereen iets bij van Nederland en Verenigde staten
dat stond eerst onderaan nu staat t links bovenaan
Cryofiel
13 jaar geleden
Staat dat IN de taakbalk, of LOS van de taakbalk? Als het IN de taakbalk staat, moet je eerst met je rechter muisknop op een lege plek in de taakbalk klikken, en dan "taakbalk vergrendelen" uitvinken. Daarna kun je de taakbalk met je linkermuisknop naar een andere rand van je scherm slepen - ik zou de onderrand kiezen, sleep hem naar het midden van de onderste rand van je scherm. Als het LOS van de taakbalk staat, staat er rechts van dat blokje een soort pijltje. Als dat pijltje er niet staat, moet je je muis in die buurt zetten, dan verschijnt dat pijltje vanzelf. Door dan op dat pijltje te klikken en één van de opties te selecteren (ik weet zo uit m'n hoofd niet welke), kun je dat vakje weer netjes terugzetten IN de taakbalk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
los van de taakbalk
oke dit ziet er goed uit
ik ga proberen
thanks!

Andere antwoorden (1)

Als je er op klikt, en het dan vasthoudt dan kun je de werkbalk naar boven slepen. Wanneer je hem naar boven hebt gesleept kun je de muis loslaten.