Hoe werkt Windows Live Moviemaker?

Ik ben een meisje van 16 jaar en op YouTube maken veel meiden beauty filmpjes met uitleg of hun eigen creaties etc. Ik snap wel hoe je een soort van ''titel'' maakt, met een plaatje en wat het dan moet zijn en muziek toevoegen lukt me ook nog wel, maar knippen en plakken gaat me niet zo makkelijk af. Als ik bijvoorbeeld een filmpje opneem over hoe ik een make-up look maak met blauwe kleuren en er zit een stukje in die ik eruit moet knippen, zou ik geen idee hebben hoe dat werkt. En andere handige dingetjes om te weten zou ook erg fijn zijn!

Ik kan op internet heel veel vinden over de versie van XP maar niet Windows LIVE movie maker.

Alvast bedankt! :-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat het teveel is om te citeren, verwijs ik je naar de volgende link:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is dus het probleem. Ik vind het lastig in het Engels. Verder is mijn Windows Live Moviemaker Nederlands, dus dat is ook moeilijker om dan te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, dan maar vertalen.
Zie volgende link: http://nl.babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http%3A%2F%2Fwww.microsoft.com%2Fwindowsxp%2Fusing%2Fmoviemaker%2Fcreate%2Fdefault.mspx&lp=en_nl&btnTrUrl=Vertalen