hoe kan ik deze code aanpassen zodat hij doet wat ik wil dat hij doet?

Hoi,

Ik heb deze basiscode en ik wil hem zo maken dat hij de score bijhoudt gebaseerd op de lengte van het woord, en dat hij vraagt of je een nieuw woord wil als je het eerste woord hebt geraden. Hij moet ook je score weergeven bovenaan. En als laatste moet hij bij iedere hint die je gebruikt 1 punt in mindering brengen.

De huidige code staat in de bijlage. (was te lang om hier te plakken door de max. 1500 karakters) dus heb screenshotje gemaakt en het stukje wat niet op mijn scherm paste ernaast geplakt (dit stond er eigenlijk onder)

Hopelijk weet iemand dit,

Danku alvast.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

1e Wat je hier vraagt is nu juist het leuke en inventieve van het schrijven van een programma. Als ik deze code zie ben je aardig op weg.
2e Zo te zien werk je hier met platte C.
Je wilt de Score "bovenaan" hebben, maar dat is meer een eis die je aan Visual C(++) kunt stellen. Dan heb je een form dat je beter kunt manipuleren. Maar dat misschien later.
In C kun je niet anders doen dan telkens alle opdrachten met cout << opnieuw op het scherm zetten.
Succes en veel plezier met je programmeerwerk.