Waar kan ik een data-feed/XML-feed laten maken met de volgende specificaties: www.arnhemvacaturebank.nl/xmlinterface ??

Om vacatures automatisch te laten doorplaatsen, zoek ik iets of iemand die XML-feeds kan maken.
Deze XML-feed moet voldoen aan de onderstaande specificaties:
www.arnhemvacaturebank.nl/xmlinterface

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Met notepad kun je zelf zo'n XML document typen. Als je iets wilt automatiseren, heb je (blijkbaar?) de gegevens al in een andere vorm, en wil je het omzetten naar dit schema. Daar zijn verschillende technieken voor, afhankelijk van hoe de bron data eruit ziet. Als de bron ook XML is, zou je een XSLT kunnen maken.

Maar ook een Windows- of webApp met invulvelden, die vervolgens zo'n XML feed genereert of doorstuurt naar de vacaturebank is vrij makkelijk te maken.

Maar alleen een feed maken is niet genoeg. Wat je nog meer nodig hebt, hangt van de bron af...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt... Nu nog iemand die dat wil en kan doen?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de voorbeeld feed van die site download en opent in notepad, heb je toch wat je zoekt??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat geloof ik niet?
De feed moet de vacatures elke dag doorsturen/verversen na de verschillende vacaturebanken...
Ik kan wel een feed maken, maar waar komt de informatie vandaan die in de feed moet staan? Staat dat al in een database? die informatie heb je wel nodig als je een feed wilt

Je zou ook zelf een feed kunnen maken