Waar kan ik een data-feed/XML-feed laten maken met de volgende specificaties: www.arnhemvacaturebank.nl/xmlinterface ??

Om vacatures automatisch te laten doorplaatsen, zoek ik iets of iemand die XML-feeds kan maken.
Deze XML-feed moet voldoen aan de onderstaande specificaties:
www.arnhemvacaturebank.nl/xmlinterface

Weet jij het antwoord?

/2500

Met notepad kun je zelf zo'n XML document typen. Als je iets wilt automatiseren, heb je (blijkbaar?) de gegevens al in een andere vorm, en wil je het omzetten naar dit schema. Daar zijn verschillende technieken voor, afhankelijk van hoe de bron data eruit ziet. Als de bron ook XML is, zou je een XSLT kunnen maken. Maar ook een Windows- of webApp met invulvelden, die vervolgens zo'n XML feed genereert of doorstuurt naar de vacaturebank is vrij makkelijk te maken. Maar alleen een feed maken is niet genoeg. Wat je nog meer nodig hebt, hangt van de bron af...

Ik kan wel een feed maken, maar waar komt de informatie vandaan die in de feed moet staan? Staat dat al in een database? die informatie heb je wel nodig als je een feed wilt Je zou ook zelf een feed kunnen maken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100