Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een verschil in de stickers voor je toetsenbord voor je computer?

ik wil graag stickers kopen voor op de toetsenbord van mijn asus computer. maakt het uit als ik stickers koop voor een ander model computer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
844

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Toetsenbordstickers zijn per toets te stickeren en m.i. zou dit geen probleem op moeten leveren. Ook zijn de toetsen bij alle toetsenborden gelijk. Het kan alleen zijn dat je wat extra toetsen hebt (zoals bijvoorbeeld een ALT GR).

Let hier gewoon op bij het kopen van de stickers.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan het ook met stickers voor apple toetsenborden
Castle
10 jaar geleden
Ook voor de MAC heb je toetsenbordstickers. Kijk maar eens in de link bijvoorbeeld: http://www.toetsenbordstickers.nl/webshop/mac-apple-stickers/ Echter heeft een MAC ook een toetsenbord zoals elke PC. Maakt dus niet zoveel uit.

Andere antwoorden (1)

Nee, er is geen verschil. Alle toetsenborden hebben dezelfde toetsen, alleen sommige toetsenborden hebben aan de rechterkant nog een paar toetsen, dus als je stickers koopt moet je erop letten dat die er ook bij zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding