Heb hulp nodig met XAMPP. De Apache-server wil maar niet starten

Ik gebruik xampp om php te programmeren. Onlangs wilde de apache niet meer runnen. Ik heb niets aan de xampp-installatie veranderd maar vrees dat het iets met een windows upgrade te maken heeft. Ik heb zojuist xampp v 1.7.3 voor windows 32 geïnstalleerd maar apache start nog steeds niet op. De sql-server doet het wel. Doe ik iets fout, is er een patch, of wat anders?????

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zorg dat je skype uit is het gebruikt de zelfde port als apache, klinkt onwaarschijnlijk maar bij mij was dat het probleem

Probeer het eens met een herinstallatie. Dus eerst Xampp er helemaal af, dan opnieuw installeren. (Wat je ook kunt proberen is het terugzetten van een 'herstelpunt', het resetten van Windows naar een eerdere staat (voor een update, bij voorbeeld))

Gebruik je XAMPP vanaf een usb stick? Ik heb dat namelijk ook gehad, toen heb ik het opnieuw geinstalleerd gewoon op de computer en toen werkte het wel weer. Je kan ook kijken of er iets te vinden is in de logs waarom hij niet wil starten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100