Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb hier een afbeelding waarin ik 20 kleine afbeelding in moet knippen/plakken. Is daar een handig programmaatje voor?

In de afbeelding zitten items welke ik afzonderlijk wil opslaan. Deze wil ik makkelijk kunnen knippen en plakken en zodoende weer gebruiken voor op het internet...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
654

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Voor dit soort zaakjes gebruik ik GIMP. Dat is een gratis foto bewerkingsprogramma, je kan er gemakkelijk foto's mee bijsnijden. Als je Photoshop hebt werkt dat nog fijner/beter, maar dat kost geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik je beschrijving lees kan dat ook vrij gemakkelijk met Paint(brush). Zit standaard al in Windows.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor de reactie. Ik weet dat het in paint kan, maar ik zoek een makkelijker programma. Bij paint moet je telkens afzonderlijk selecteren en plakken in een nieuwe document. Mijn bedoeling is dus om 20x te knippen en dat het automatisch word opgeslagen. Hopelijk zo wat duidelijker nog...\
Wndows 7 & 8 hebben een knip programma aan boord (bureauaccessoires) Hiermee kan je precies de afbeelding selecteren die je hebben wilt en deze opslaan n allerlei formaten. Dit voldoet prima voor wat jij wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je ze direct wilt printen heb je deze optie bij Windows 7.

En het kan eventueel ook gewoon met Office Word. Gewoon het plaatje op contour zetten en copy paste :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt het ook doen met office publisher
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding