hoe zet ik stembediening aan (iphone 4s)?

Hoi! Ik wil graag stembediening aanzetten op mijn iphone 4s. Maar ik weet niet waar. Met stembedienning bedoel ik NIET siri. Ook als ik siri uitzet kan ik het niet vinden. Kan iemand mij helpen.

Op de afbeelding die bij deze vraag zit kun je zien wat ik bedoel met stembediening.

p.s. op mijn iphone 4s heb ik IOS 7. Weet niet of ik hem moet updaten....

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Thuisknop ingedrukt houden toch?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als Siri is ingeschakeld kun je Stem bediening niet gebruiken.
Om Siri uit te schakelen ga naar Settings-Algemeen -Siri en schakel Siri uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De Voice Control of spraakherkenning is te activeren door de thuisknop (home button) ongeveer drie seconden in te drukken terwijl je in het hoofdmenu bent. Hierdoor switcht het scherm naar een blauw scherm met de titel ‘Stembediening’ zoals de afbeelding uit de bron laat zien.