Dat kan op twee manieren, of misschien nog wel meer:

Ctrl + Alt + 2 indrukken.

Alt + 253 (op het numerieke toetsenbord) intoetsen.

Toegevoegd na 4 minuten:
In Word moet je de "2" selecteren, dan op de rechtermuisknop klikken en daarna bij Lettertype kiezen voor Superscript.

Toegevoegd na 31 minuten:
Je kan in Word ook dit knopje gebruiken. Zie de afbeelding. Wel de "2" eerst selecteren.
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

m² bedoel je?
dat is alt 253
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de meeste toetsenborden zit er een verschil tussen de linker Alt-toets en de rechter. Als je voor een kleine 2 de rechter-alt-toets samen met de 2-toets in drukt. Krijg je dit teken.
Overigens leuk om te experimenteren wat er zoal verborgen zit achter de reguliere toetsen icm de alt-gr (rechter alt-toets) ook zitten er verborgen achet ctrl+shift.