Ik heb een nieuwe pc, kan ik mijn ipod aansluiten, een nieuwe Itunes downloaden, wordt mijn Ipod herkent? vult de Itunes bieb zich met mijn muziek

Ik heb mijn muziek vanaf de externe schijf op mijn nieuwe laptop gezet, daar staat nog geen itunes, dat zou ik opnieuw moeten downloaden. Al mijn muziek staat nu in mappen op mijn nieuwe PC. Ik heb geen idee of ik dat naar de Itunes bibliotheek over kan zetten.?
En wordt mijn Ipod door de nieuwe Itunes op mijn nieuwe PC wel herkent ? Wordt bij aansluiten mijn Ipod niet per ongeluk leeggetrokken er staan 1000 CD's op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij is er geen probleem
Als je een account hebt kun jr die overbrengen op 5 pc's en de muziek kan je zo laden op je iPod