Welke ssd schijf van 256/250 gb is het best (kwa prijs en prestatie)?

Vriendelijke groet Floris

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Op Tweakers.net kun je een goed overzicht krijgen van de SSD's en ook gesorteerd op populariteit.
Ik heb in de link al het overzicht, incl. de grootte die je vroeg.

Samsung 840 komt hier als populairste uit, dit is de opvolger van de 830 die erg populair was en qua prijs prestatie ook erg goed functioneert.

http://tweakers.net/categorie/674/solid-state-drives/producten/#filter:q1YqKMpMTvXNzFOyMtBRKi5ITXbLzClJLSpWsqpWMjKzNAbRuSBpJSNTAyBQ0lHKTawAc81A3NraWgA

Toegevoegd na 4 minuten:
Kijk ook op http://tweakers.net/reviews/3130/samsungs-nieuwe-840-evo-ssds-moeilijk-te-verslaan.html om een review te lezen over deze disk.
Ook in de eerder gestuurde link kan je zien dat hij bij de winkels ook populair is qua hoeveelheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal waar, de 840 EVO is ongeveer even snel met lezen maar een stuksneller met schrijven. Terwijl die maar ietsje duurder is dan 840
Hardware.info heeft voor hun review van de Toshiba Q-serie een uitgebreide review geschreven waarin alle recente en minder recente SSD's worden meegenomen. Uit de testresultaten valt een prima conclusie te trekken wanneer je het afmeet aan je eigen gebruik. Sommige SSD presteren afhankelijk van het gebruik erg verschillend. Doordat de prijs soms zeer aantrekkelijk is, kan een optie die op een bepaald gebied wat minder is, maar wel goed presteert op het gebied van het gebruik dat jij voor ogen hebt, toch zeer aantrekkelijk zijn.

http://nl.hardware.info/reviews/4681/toshiba-q-series-128256512-gb-ssd-review-japan-versus-korea