Welke pc cooler kan ik het beste kopen voor een 17,3 inch laptop?

Ik heb een laptop met een 17.3 inch beeldscherm die snel heet wordt.
Ook HP Coolsense doet er niet veel aan.

Ik zoek een goedkope cooler die ook als houder kan dienen.
Ik heb namelijk nu een houder, die mijn toetsenbord schuin laat staan in een hoek van ong. 20 graden.
Zoiets wil ik nu dus weer, maar zoals gezegd eentje die een ventilator heeft die mijn laptop af kan koelen.
Denk bij de prijs aan zeker niet meer dan 25 euro.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

In de bron staat een link naar een koeler die dus ook gelijk een houder is.
Ik hoor die vrij goede verhalen over.

Maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat je beter even naar de bron kan kijken.
Ik weet niet hou oud je PC'tje is. Maar vaak neemt HP het niet zo nou met de koelpasta. Wat resulteerd in computers die loeiheet worden. Het is bij HP eigenlijk al een tijdje de normaalste zaak van de wereld geworden.
Maar mijn ervaring leert dat als je de koelpasta vervangt dat het probleem dan al grotendeels verminderd wordt. Ook weet ik uit ervaring dat HP'tjes verslaaft zijn aan stof.

Dus ik denk persoonlijk dat het beter is om fysiek onderhoudt aan je pc te (laten) verrichten.
Als je dit laat doen kan het je behoorlijk wat kosten (denk aan 70 euro). Maar als je het zelf doet ben je met twee tientjes al een behoorlijk end. Maar hou er dan wel rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor schade (ESD, breuk ETC).

Mocht je meer duidelijkheid willen hebben over het verschonen van je pc laat dit dan even in een reactie weten ;).

Succes er me!

grtz..