Hoe komt het dat de toets "volgende " bij zoekresultaten weergeven van Google niet (meer) werkt ?

Wanneer ik op volgende klik, wordt het scherm "mistig" en krijg ik geen volgende pagina`s meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ik op volgende druk wordt het scherm inderdaad mistig maar dat duurt tot de volgende pagina is geladen. Kan het zijn dat de beveiliging zo scherp staat dat de nieuwe pagina niet mag worden geladen?